مشکل جدید ایرانیان برای مهاجرت به کانادا

خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

طراحی سایت برای ایرانیان خارج کشور https://www.arzejahani.ir/wp-content/uploads/2019/05/%D8%A7%D8%B1%D8%B2_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.gif  
بازخوانی ترانه زیبای گل یخ از کوروش یغمائی در مترو تهران - گل یخ - بهترین ترانه نوستالژی از تهران قدیم برای ایرانیان تورنتو و تمام شهرهای کانادا - خاطرزه بازی ایرانیان دهه شصت
کنسرت زنده کوروش یغمائی در مترو تهران!
ژانویه 18, 2024
وکیل ایرانی در کانادا- راهنمای انتخاب وکیل ایرانی در کانادا برای املاک، خودرو، دعاوی حقوقی، سرمایه گذاری، وکیل ثبت شرکت و وکیل اقامت کانادا
وکیل ایرانی در کانادا
می 21, 2024

ورود به کانادا برای این دسته از ایرانیان سخت شد

مشکل جدید ایرانیان برای مهاجرت به کانادا. قانون جدید در کانادا برای و.رود پسران و مردان ایرانی به کانادا

 

اخبار کانادا – نمایندگان پارلمان کانادا بالاخره با طرح پیشنهادی کمیته قضایی مجلس عوام کانادا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران را تصویب کرد و این میتواند به این معنی بادش که کلیه مردان و پسران ایرانی که در سپاه خدمت سربازی را گذرانده اند امکان ورود و مهاجرت به کانادا را نخواهند داشت!

این طرح که به تازه گی توسط مجلس عوام کانادا به تصویب رسیده، باید توسط وکلای خبره و آگاه در زمینه قوانین سیاسی در کانادا مورد بررسی قرار گیرد تا همه ابعاد و مشکلات حقوقی که برای ورود ایرانیان ایجاد می کند روشن شود.

مشکل تازه برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان داخل و خارج کشور

مشکل تازه برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان داخل و خارج کشور

مشکل برای ایرانیان ساکن کانادا

از جمله موارد احتمالی که باید توسط یک وکیل مهاجرت خبره مورد بررسی دقیق قرار گیرد اینکه درباره تاثیر این قانون بر جامعه ایرانی ساکن کانادا بررسی شود و اینکه آیا مردانی که هم اکنون شهروند کانادا هستند، اما در سپاه خدمت کرده اند نیز شامل این قانون می شوند یا نه!

و همچنین ایرانیان خارج از کشور که سالهاست در خارج از ایران زندگی می کنند اما در دوران جوانی سربازی خود را در سپاه گذرانده اند و قصد گرفتن اقامت کانادا را دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه طرح پارلمان کانادا در ارتباط با تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شدت محکوم کرد.

کنعانی اعلام کرد: جمهورى اسلامى ايران حقوق خود را در پاسخ و اقدام مقتضى و متقابل در قبال اينگونه اعمال مغایر حقوق بین‌الملل و علیه ملت و دولت ايران برای خود محفوظ می‌داند.

مجلس عوام کانادا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با اتفاق آرا طرح قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد.

سایت ایرانیان کانادا

www.Canada-Iran.com

 

 

کانادا - ایران
کانادا - ایران
تاره ترین اخبار و نیازمندی های ایرانیان ساکن کانادا در سایت www.Canada-Iran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین Cheap ads in Canada - banner ads just 2 dollar for each day. order banner ads in all of the pages of Canada-Iran.com just 2 CAD for one day. تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین