سفیر آمریکا در کانادا به سازمان ملل می رود

خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

طراحی سایت برای ایرانیان خارج کشور https://www.arzejahani.ir/wp-content/uploads/2019/05/%D8%A7%D8%B1%D8%B2_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.gif  
مخالفت پزشکان کانادائی با افزایش دستمزد . تعدادی از پزشکان و دانشجویان پزشکی در ایالت کبک کانادا در نامه ای خواهان عدم افزایش حقوق خود شدند.
کم و پردرآمد‌ترین شغل‌ها در سراسر کانادا
فوریه 8, 2019
جشن تیرگان Tirgan Festival بزرگترین جشنوارۀ هنری ایرانیان خارج از کشور در شهر تورنتو کانادا
جشن تیرگان – Tirgan Festival در کانادا
آوریل 16, 2019

خانم کلی نایت کرفت سفیر آمریکا در کانادا به جای خانم نیکی هیلی به سازمان ملل می رود

خانم کلی نایت کرفت سفیر آمریکا در کانادا به جای خانم نیکی هیلی به سازمان ملل می رود

هر کشوری نماینده ای در سازمان ملل متحد دارد و تاکنون خانم نیکی هیلی نماینده ایالات متحده در سازمان ملل بود، اما در مهرماه سال گذشته از این پست کناره‌گیری کرده و دولت امریکا در جستجوی یک نماینده مناسب دیگر می باشد و بر اساس بررسی ها گویا قرار است یک خانم دیگر روانه سازمان ملل شود.

کلی نایت کرفت که هم اکنون سفیر آمریکا در کانادا می باشد نامزد این پست حساس در سازمان ملل می باشد . البته پیش از این دونالد ترامپ هدر نائرت را به عنوان این سمت انتخاب کرده بود که وی از پذیرش ان خودداری کرد.

آقای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در این باره نوشت:

کلی نایت همسر یک میلیاردر آمریکایی اهل کنتاکی می باشد که باید منتظر بود و دید آیا تاییدیه نهائی را دریافت کرده و عازم سازمان ملل می شود که در اینصورت امریکا باید سفیر دیگری برای کانادا انتخاب کند.

مجلس سنای آمریکا باید خانم کلی نایت کرفت را تایید کند.

از سوی دیگر کانادا سالهاست که سفارت خانه اش را در تهران تعطیل کرده و ایرانیان باید به سفارت کانادا در کشورهای همسایه مراجعه نمایند.

سایت کانادا ایران

کانادا - ایران
کانادا - ایران
تاره ترین اخبار و نیازمندی های ایرانیان ساکن کانادا در سایت www.Canada-Iran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین Cheap ads in Canada - banner ads just 2 dollar for each day. order banner ads in all of the pages of Canada-Iran.com just 2 CAD for one day. تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین