دستور بازگشت زباله های کانادا از فیلیپین

خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

طراحی سایت برای ایرانیان خارج کشور https://www.arzejahani.ir/wp-content/uploads/2019/05/%D8%A7%D8%B1%D8%B2_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.gif  
سامانه کنسولی ایرانیان خارج کشور
می 21, 2019
تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان ایران برای برگزاری اردو به کانادا سفر می کند
آیا پرسپولیس به اردوی کانادا می‌رود؟
می 28, 2019

دستور رئیس جمهور فیلیپین برای بازگشت زباله های کانادا از فیلیپین و فراخواندن سفیر از تاوا

اخبار کانادا – زباله ها یکی از مشکلات دنیای امروز ما مخصوصا پس از صنعتی شدن و جهانی شدن داد و ستد می باشد. در این راستا چندین سال قبل کشور کانادا زباله های خود را به کشور فیلیپین ارسال کرده بود اما به تازه گی رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین دستور داده است تا هزاران تن زباله های که توسط کانادا وارد این کشور شده بار کشتی شده و به کانادا بازگشته شوند.

فیلیپین تا ۱۵ مه به کانادا فرصت داد تا کلیه زباله ها را تحویل بگیرد در غیر اینصورت زباله ها توسط کشتی حمل شده و در آب‌های سرزمینی کانادا تخلیه خواهد شد!

کانادا این زمان گذاری را رد کرده و دو کشور بر سر اینکه با این زباله ها چه کنند در حال مناقشه هستند و فیلیپین سفیر خود را از اتاوا فراخواند، اما کانادا عنوان کرده چند کانتینر از زباله ها را تحویل می گیرد اما برای تحویل کلیه زباله ها امادگی ندارد.

کانادا - ایران
کانادا - ایران
تاره ترین اخبار و نیازمندی های ایرانیان ساکن کانادا در سایت www.Canada-Iran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین Cheap ads in Canada - banner ads just 2 dollar for each day. order banner ads in all of the pages of Canada-Iran.com just 2 CAD for one day. تبلیغ ایرانیان کانادا در سایت نیازمندیهای اینترنتی کانادا ایران روزانه فقط 2 دلار. درج آگهی ارزان در تورنتو - اتاوا و تمام شهرهای کانادا بصورت آنلاین